Jens Aas-Hansen er leder i Changemaker.

mandag, april 23, 2007

Tabloidenes minst kjente kjendis

VG kåret i helgen Norges mest lovende unge politiske talenter i en liste på 50 personer. På denne lista kom jeg ikke med. Imidlertid kunne jeg trøste meg med at jeg kom på lista ”Disse kom NESTEN med” i samme avis.

For en tid tilbake ble jeg nevnt i et quizspørsmål i Dagbladet: ”Hvilken organisasjon er Jens Aas-Hansen leder for?”. Spørsmålskategorien var imidlertid verken Lett, Medium eller Vanskelig – spørsmålet ble plassert i kategorien ”For de sære”.

Jeg begynner å innse at jeg har greit å opparbeide meg status som tabloidenes minst kjente kjendis.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

men hvem bryr seg om tabloidene? for oss er du nummer eeeeeeeen!!

8:17 a.m.

 
Anonymous Anonym said...

noen legger ihvertfall merke til deg:
http://gullfisken.forteller.net/2006/03/17/ervar-hemmelig-forelska/#comments

10:53 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

du kan jo ta en conradi. jeg har noen bilder av deg som kan gjøre deg til a-kjendis på 1 2 3. jeg lekker dem mer enn gjerne til akersgata på signal fra deg.

3:34 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

HEIA JENS!!

5:23 p.m.

 
Blogger Markhuecos said...

du har jo også vært svar i quiz-nm. Der du var under kategeorien: Gubber i organisasjonsnorge.

5:28 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

ups, hele linken kom ikke med, prøv: http://gullfisken.forteller.net/2006/03/17/ervar-hemmelig-forelska/

Og let ca midt i kommentar-rekka ;)

11:59 p.m.

 

Legg inn en kommentar

<< Home