Jens Aas-Hansen er leder i Changemaker.

mandag, oktober 16, 2006

Månedens sitat - oktober

"Å tenke på at Rwanda fortsatt bruker store summer i sitt statsbudsjett på å betale tilbake lån som ble brukt til å finansiere folkemordet i 1994, gjør meg rett og slett kvalm." Verdensbanksjef Paul Wolfowits om illegitim gjeld i møte med Changemaker og en rekke andre norske organisasjoner 15. september.

Vel, så sørg for å få den himla gjelda slettet da, mann. Ikke stå å bortforklar at det er mulig å slette diktatorgjeld, bare ta utfordringen vår og gjør det! Erik Solheim gjorde det. Nå er det din tur.

5 Comments:

Blogger Ole-Anders Stensen said...

Hei Jens! Synes du har truffet sjargongen bra hittil. Gleder meg til fortsettelsen:) Bra initiativ, Silje.

Ole-Anders.

3:48 p.m.

 
Blogger Sven Thore Kloster said...

Hei Jens
Nå synes jeg det snart er på tide at du legger ut noe mer på bloggen din. Med dette internettet går alt så fort, vet du. Som leder av en potent og slagkraftig ungdomsbevegelse synes jeg du burde oppdatere bloggen minst ukentlig. La ikke samboerskapet og de hjemmlige fristelser gjøre deg til en sinke i virtual reality.

PS: Norsk Råd for Bistand og Misjon tenker at 9.-11.Mars er en egnet helg for Happy Gender.

9:33 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

Her skjer det jo nada...

2:15 p.m.

 
Anonymous Anonym said...

Hei Jens! Slutter meg til Sverre. Du maa se til aa legge ut saker ukentlig, saa skal vi folge med!

6:48 a.m.

 
Anonymous Anonym said...

Godt nyttår. Skjer det ingenting for tida eller;)

1:05 p.m.

 

Legg inn en kommentar

<< Home